Logistieke innovatie: Supply Chain Campus

Netwerken voor een nieuw onderkomen

Een echte Le Corbusier op Strijp-S

Quadrivium vult Auditorium met muziek van 140 muzikanten

21 april 2008 - Zo’n 140 zangers en andere muzikanten vulden het Auditorium afgelopen zaterdag met muziek tijdens het muzikale evenement SQratch. Het Eindhovens Studenten Muziek Gezelschap (ESMG) Quadrivium tekende voor de organisatie. Iedere belangstellende mocht zich inschrijven. x4_s.jpg
Foto: Rien Meulman.

De deelnemers bestonden deels uit Quadriviumleden, maar ook koorleden uit de regio, studenten en anderen met muzikale aspiraties sloten zich aan. De deelnemers studeerden overdag de stukken in en lieten deze ’s avonds tijdens het concert horen.

Cees Wouters dirigeerde de muziekuitvoering. In het voorprogramma speelden het Eindhovense blokfluitensemble Sambuca en Flûte à Bec uit Best. Vervolgens zong het koor onder begeleiding van het orkest het Requiem en Magnificat van John Rutter. Volgens de organisatie heeft Rutter muziek geschreven ‘die tussen de mooie klanken van de klassieke stukken en vrolijke noten van de musicals een prachtige middenweg heeft gevonden’.

Het evenement trok zo’n 75 bezoekers. Barbara van Leeuwen, secretaris van ESMG Quadrivium, kijkt tevreden op het evenement terug: “Alles is prima verlopen en we kregen een staande ovatie. We hadden wel op wat meer deelnemers gehoopt, maar het was een goede en leuke groep om mee te werken.”