Internationale studenten verhuisd

De harde knip

TU/e-ondernemers in de dop
Stempel op het stemgedrag
11 december 2008 - De één ‘praktisch en doelgericht’, de ander ‘actief aanwezig op de TU/e’, maar uiteindelijk met hetzelfde doel: iets betekenen voor studenten aan de TU/e. En deze week hadden Groep-één en PF een nog iets gerichter doel gemeen: stemmen vergaren. Want precies achtenveertig uur kon er dinsdag 9 en woensdag 10 december worden gestemd voor de studentenzetels in de universiteitsraad en de faculteitsraden.
Foto: Peter Spijker

Studentenfracties Groep-één en PF probeerden op en voorafgaand aan de verkiezingsdagen nog even nadrukkelijk hun stempel op het stemgedrag te drukken. Op de foto wachten vertegenwoordigers van beide U-raadsfracties, gewapend met flyers en een vlotte babbel, bezoekers van W-hoog op bij de entree.

Bij het verschijnen van deze Cursor zijn de stemmen geteld. De uitslag van de verkiezingen wordt vanmiddag, donderdag 11 december, om 16.00 uur bekendgemaakt in de Dorgelozaal in Traverse.