“Virus leeft nog steeds”

Positieve geluiden uit Afrika

Bollywood in het Gaslab
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Met houwelen de lucht in
12 februari 2009 - IJswandklimmen op een dag dat het sneeuwt: kan het toepasselijker? Helaas weerhield het studenten er dinsdag 10 februari wel van om de tien meter hoge wand te beklimmen die buiten bij het Auditorium stond. ’s Ochtends, vóór de regen, kon de actie van studenten om de Bedrijvendag van 17 februari te promoten wél op tientallen klimmers rekenen.
Foto: Bart van Overbeeke
De wand was niet van echt ijs, maar bestond uit een mengsel van piepschuim en kunststof. Met houwelen en stijgijzers mochten durfallen de hoogte in. En een helm op, niet te vergeten. Om het nog wat echter te doen lijken, moest een soort ventilator bovenin de wind simuleren.

Op de Bedrijvendag kunnen studenten in het Hoofdgebouw en het Auditorium kennismaken met circa honderd bedrijven.