Dromen over licht

Expositie van tempels
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Laatste bijeenkomst Kleisterlee
18 juni 2009 - TU/e-alumnus en Philips-topman Gerard Kleisterlee (rechts op de foto) was dinsdag 16 juni voor het laatst actief als voorzitter van Raad van Toezicht bij het periodieke overleg met het College van Bestuur.
Op 1 september aanstaande loopt zijn tweede termijn van vier jaar af en draagt hij het stokje over aan mede-alumnus Rokus van Iperen (tweede van links), die al tien jaar bestuursvoorzitter is van Océ en al sinds 2004 lid van de Raad van Toezicht.

Naast de besprekingen met het College van Bestuur brachten de leden van de Raad van Toezicht ook een bezoek aan de faculteit Industrial Design.

Kleisterlee is op de foto boven druk aan het oefenen met de zogeheten Mustick waarmee mensen die niet muzikaal zijn toch hun favoriete nummers kunnen uitvoeren. Hij is in gezelschap van CvB-voorzitter Amandus Lundqvist (links) en RvT-lid en oud-rector van de Universiteit Utrecht Wilhelm Hendrik Gispen.

Volgende week staat in Cursor een interview met Kleisterlee, waarin hij terugkijkt op acht jaar TU/e.