spacer.png, 0 kB
Volg Cursor via Twitter Volg Cursor via Facebook Cursor RSS feed
spacer.png, 0 kB

spacer.png, 0 kB



Cursor in PDF formaatCursor als PDF
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
PrintE-mail Tweet dit artikel Deel dit artikel op Facebook
Extra geld voor website en brandingcampagne TU/e
8 oktober 2009 - Voor de verdere ontwikkeling van de website en voor een extra impuls van de brandingcampagne heeft het College van Bestuur zeven euroton uitgetrokken. Dat maakte het CvB vorige week bekend in de
U-raad. De middelen zijn afkomstig uit een overschot van negen ton dat na het eerste half jaar op de begroting stond.

Drs. Brigitte Rijshouwer, directeur van het Communicatie Expertise Centrum (CEC), is verheugd met de toekenning van het extra geld, dat volgens haar gelijk verdeeld zal worden over beide projecten. “Op dit moment doen we in het kader van de
brandingcampagne veel dingen online, op de speciale internetsite. Nu kunnen we ook offline meer doen. We hebben al borden op middelbare scholen, dat kunnen we uitbreiden, maar je zou nu ook kunnen denken aan borden op stations. En dan niet alleen hier in de regio, maar ook elders in Nederland. Online denken we onder andere over het maken van een viral (een filmpje waarmee via internet gratis een breed publiek bereikt kan worden, red.). Dat kan veel gratis publiciteit opleveren, maar zo’n filmpje moet wel gemaakt worden.”
Ook aan de internetsite wordt volgens het CEC-hoofd op dit moment hard gewerkt en ook daar is het extra geld zeer welkom. Begin 2010 moet de nieuwe algemene site van de TU/e de lucht. Naast de algemene site, bedoeld voor de buitenwacht, wordt er ook gewerkt aan een intranet voor intern gebruik. (HK)/.