Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
OV-chipkaartautomaat in Hoofdgebouw

3 december 2009 - Studenten en medewerkers die de OV-chipkaart al gebruiken om met de trein te reizen, kunnen sinds gisteren, woensdag 2 december, hun chipkaart op de TU/e-campus opladen. De NS heeft daarvoor een oplaadautomaat laten installeren in het Hoofdgebouw. Het apparaat staat op de begane grond, vlakbij het Onderwijs en Studenten Service Centrum, op een plek die goed bereikbaar is voor de campusbewoners. De automaat is volgens Frans Cleijsen van de Dienst Huisvesting geplaatst op initiatief van de NS, die druk doende is automaten in openbare gebouwen en winkels te installeren. Voorlopig blijft het bij één exemplaar op de TU/e-campus. Sinds vorige maand kun je met de OV-chipkaart in heel Nederland met de trein reizen. (TJ)