Eindhoven door Chinese ogen
    Symposium WISE en CEC
    De TU/e en de media
    14 oktober 2010 - De TU/e is minder zichtbaar in de media dan andere universiteiten van Nederland. Op veel fronten is dit een gemis, bijvoorbeeld bij het werven van fondsen en bij het aantrekken van nieuwe studenten. Over het belang van het vergroten van de zichtbaarheid van de TU/e houdt WISE-Network in samenwerking met het Communicatie Expertise Centrum dinsdagmiddag 26 oktober een symposium: ‘TU/e and your research in the media: What’s new(s)?’.

Hoogleraar luchtvaarttechniek Hester Bijl van de TU Delft zal spreken over haar eigen ervaringen met media en freelance wetenschapsjournalist Herbert Blankesteijn vertelt hoe hij onderzoek in de spotlights zet. De pr-plannen van de TU/e worden verduidelijkt door wetenschapsvoorlichter Ivo Jongsma. De lezingen vinden plaats in de Blauwe Zaal vanaf 15.30 uur. (NS)

Tot 15 oktober 18.00 uur is het mogelijk in te schrijven via wise-network@tue.nl. Alleen voor wetenschappelijk medewerkers.

On October 26, a conference will be held on TU/e’s visibility in the media. It can and should be greater. The event is organized by the WISE network and the Communications Expertise Center. You can join the conference by signing up via wise-network@tue.nl.