Blanco, geel of rood?
    Gratis sporten deze week
    25 november 2010 - Buikspieroefeningen kun je natuurlijk ook thuis voor de buis doen. Maar dat is niet zo’n inspirerende omgeving als het Studenten Sportcentrum. Bovendien kun je deze week sportkaartvrij alle zeventig sporten die er worden aangeboden uitproberen.
    Foto | Bart van Overbeeke

Tot en met 26 november kun je als introducé van een bezitter van een kaart mee naar alle reguliere trainingen en als single kun je meedoen aan speciale introductietrainingen van de bijna veertig studentensportverenigingen. Rugby, schaatsen, Tai-Chi of salsadansen, zit er iets voor jou bij? Kijk op www.studentensportcentrumeindhoven.nl/ (NS)

You could do your crunches in front of your TV, but there’s no way your home is as inspirational as the Student Sports Center. Besides, this week you can try all seventy sports without a sports card, or in other words: for free. Promotion ends November 26.