Zwoegen of de zweep
    Drie laptops gestolen
    08 december 2010 - Drie laptops en een portemonnee zijn afgelopen week gestolen vanaf de TU/e-campus.

Op donderdag 2 december werd de MacBookPro van een ID-student gestolen vanaf vloer 2 van het Hoofdgebouw. De student was een klein uur weg. Toen hij terugkwam, was zijn laptop weg. In de betreffende ruimte zaten continu vijf studenten te werken, maar niemand heeft iets gezien. Ook op camerabeelden is niets te zien.

Uit Corona zijn vrijdag 3 december twee laptops en een portemonnee gestolen uit de kamer van een medewerker. Die was een half uur weg van zijn kamer, en had deze niet afgesloten. Toen hij terugkwam, waren de spullen verdwenen. Op videobeelden is te zien dat een man Potentiaal uitloopt met de laptoptas. (BS)

Last week, three laptops and a wallet were stolen from TU/e campus. On floor 2 of the Hoofdgebouw, an ID student’s laptop was stolen. At Corona, a staff member’s two laptops and wallet were taken when he left his room without locking it.