Ophokken en kiezen

Sjoerd Romme herbenoemd tot decaan faculteit IE&IS

14 april 2011 - Prof.dr. Sjoerd Romme blijft tot 1 september 2015 de decaan van de Faculteit lndustrial Engineering & lnnovation Sciences. Het College van Bestuur heeft donderdag 14 april zijn herbenoeming voor een periode van vier jaar bekendgemaakt. x2_s.jpg
    Prof.dr. Sjoerd Romme. Foto: Bart van Overbeeke

Romme kreeg onlangs nog volop lof van een internationale visitatiecommissie die zijn faculteit in 3TU-verband doorlichtte. In het rapport werd Romme geprezen om zijn personeelsbeleid, wat tot uitdrukking komt in het aanstellen van jonge en ambitieuze hoogleraren. Dat heeft volgens de commissie geleid tot een nieuwe ambitieuze onderzoekscultuur aan de faculteit.

Ook de negen onderzoeksgroepen van de faculteit haalden in het rapport zeer goede tot excellente scores. (FvO)

Professor dr. Sjoerd Romme will remain as dean of the Department of Industrial Engineering & Innovation Sciences until September 1, 2015. On Thursday, April 14, the Executive Board announced his reappointment for a period of four years.