Uur U aangebroken voor bacheloronderwijs
    PrintE-mail Just a moment...
    " target="_blank">Tweet dit artikel
     Deel dit artikel op Facebook
    Promoot je onderzoek op de Student Research Conference
    12 mei 2011 - Heb je baanbrekend onderzoek gedaan en wil je kans maken op 1.500 euro? Dien dan voor 1 juli je bacheloronderzoek of -ontwerp in voor de Student Research Conference die op 23 en 24 november wordt gehouden op de TU/e. Een selectie van de inzenders wordt uitgenodigd om hun onderzoek te komen presenteren en de beste wordt beloond met de Student Research Award.

De Student Research Conference is een initiatief van de het samenwerkingsverband van universiteiten VSNU. De eerste editie vond vorig jaar oktober plaats in Leiden. (TJ)

Aanmelden kan via www.vsnu.nl/src.

Have you conducted pioneering research and would you like to win 1,500 euro? Then make sure to submit your bachelor research or design for the Student Research Conference at TU/e on November 23-24. Sign up before July 1 at www.vsnu.nl/srd.