En hoe is het in...?

NL | EN
    Openluchtdebat over Intro 2012
    10 oktober 2011 - Op woensdagavond 12 oktober zullen studenten, bestuurders en politici zich buigen over de vraag hoe de introductiedagen van 2012 voor TU/e en Fontys worden ingevuld. Staand onder tenten in het Karel Vermeerenplantsoen wordt besproken of een gezamenlijke intro mogelijk en wenselijk is.
    Naar aanleiding van het eerste openluchtdebat in mei, toen het gespreksonderwerp veel breder was en over Eindhoven als studentenstad ging, is een tweede debat georganiseerd. Kern van de zaak is nu Intro 2012. Bestuurders en studentenbestuurders van studie-, sport-, en cultuurverenigingen van zowel Fontys als TU/e zijn uitgenodigd , evenals alle partijen van de gemeenteraad, wethouder Henk Brink en vertegenwoordigers van cultuurverenigingen.
    Communicatiestrateeg Martie Dekkers en TU/e Bouwkundestudent Marieke Oosterbaan leiden het debat. Het debat begint om 19.00 u. Het Karel Vermeerenplantsoen ligt ingebed tussen de Ten Hagestraat en de Smalle Haven. (NS)

Open-air debate on Intro 2012
    On Wednesday night, October 12, students, management and politicians will be focusing on how to shape the 2012 introduction days of TU/e and Fontys. Standing under tents at the Karel Vermeeren park, attendants will be looking into the possibilities of a joint introduction program.