En hoe is het in...?

NL | EN
    Bouwkundestudent doodgestoken na ruzie in discotheek
    24 oktober 2011 - Jack van Gerwen, TU/e-student Bouwkunde, is in de nacht van vrijdag op zaterdag overleden. Een ruzie die zou zijn begonnen in discotheek Club Seven toen hij tegen de vriendin van de verdachte botste, zou hem het leven hebben gekost. De Bergeijkenaar zou daarop met een glas in zijn hals zijn gestoken. Dit meldt onder meer het Eindhovens Dagblad. x5_s.jpg
    Jack van Gerwen

De verdachte, een 38-jarige inwoner van het Belgische Luik, is in eerste instantie door personeel van de discotheek aangehouden. Hij wordt maandag voorgeleid bij de rechter-commissaris.

De twee zouden ruzie gekregen hebben vlak voor sluitingstijd (5.00 uur) in discotheek Club Seven. De TU/e-student is in de discotheek gestoken en vervolgens naar buiten gegaan. Daar is hij opgevangen door het personeel van de discotheek. Even later is hij overleden aan een slagaderlijke bloeding.

Club Seven houdt vanavond een herdenkingsbijeenkomst vanaf 20.00 uur.

Van Gerwen was een actieve student. Hij organiseerde onder meer een studiereis naar Brazilië

Het condoleanceregister vind je hier.

Lees meer op de website van het Eindhovens Dagblad.

Built Environment student stabbed to death after dispute in club
    TU/e student of Built Environment Jack van Gerwen has died last Saturday morning. A fight that started in Club Seven after he allegedly bumped into the girlfriend of the suspect may have cost him his life. The student from Bergeijk was stabbed in the neck with a shard of glass, according to reports of Eindhovens Dagblad, among others.