En hoe is het in...?

NL | EN
    Verkiezing Studentenhuis van het Jaar weer van start
    4 januari 2012 - Tot de finale schopten Eindhovense studentenhuizen het wel eens, maar winnen deed '040' nog nooit. Een nieuwe kans ligt echter voor het grijpen met de verkiezing van het Studentenhuis van het Jaar 2012. Studenten die een huis, hal of verdieping delen en hun gezamenlijke stek de leukste van Nederland vinden, kunnen zich inschrijven. x28_s.jpg

Op studentenhuisvanhetjaar.nl kunnen deelnemers een profiel aanmaken, dat vergezeld van foto's een goed beeld moet geven van hun huis, waarop gestemd kan worden. De vier Nederlandse studentenhuizen met de meeste stemmen gaan door naar de finale, waar ze kans maken op de titel en een prijzenpakket, waarvan de samenstelling later deze maand wordt onthuld.

Studenten.net houdt de verkiezing dit jaar voor de negende keer. Bijna elk jaar staan er wel Eindhovense studentenhuizen in de finale. Vorig jaar was dat ‘De Ranzige Raaf’, een dispuutshuis aan de Kleine Bleekstraat. De winnaar was voor de tweede keer op rij een studentenhuis uit Delft.

De winnaars worden in mei bekendgemaakt tijdens het Bal12, het grootste studentenbal van Nederland, tegelijkertijd met de winnaars van ‘Student(e) van het jaar’. Ook daarvoor kunnen studenten zich inschrijven. (EdG)

Annual Election ‘Student House of the Year’
    Eindhoven student houses have made it to the finals once or twice, but never did ‘040’ actually win. But they can give it another go at the 2012 Student House of the Year elections. All students sharing a house, dorm or floor and think their home is the most fun in all of the Netherlands can sign up.