En hoe is het in...?

NL | EN
    Studenten helpen DUO met voorlichten
    15 december 2011 - De Dienst Uitvoering Onderwijs DUO gaat student-redacteuren werven die de teksten op de website begrijpelijker moeten maken voor studenten.

Staatssecretaris Zijlstra maakte dit vanochtend bekend tijdens het overleg met de studentenorganisaties. Op de teksten die nu op de DUO-website staan is volgens de bewindsman weinig aan te merken. Maar als studenten er aan meewerken sluiten ze mogelijk beter aan bij hun belevingswereld .

De studentenorganisaties mogen het plan verder uitwerken, met als uitgangspunt dat de studentredacteuren hooguit een jaar lang acht uur per week als uitzendkracht aan de slag kunnen. Het salaris is “marktconform”. (HOP)

Students help DUO inform
    DUO will be recruiting student editors to help increase the understandability of its website texts.