En hoe is het in...?

NL | EN
    Quadrivium blikt terug op een bijzonder concert
    6 maart 2012 - “Het was ontzettend bijzonder”, vertelt Carlijn Goedhart over het concert dat de studentenorkesten van de drie TU’s vorige week gaven ter gelegenheid van het eerste lustrum van de 3TU.Federatie. De TU/e-studente zat bij de organisatie van het 3TU.concert en was één van de 111 leden van Quadrivium die in het Concertgebouw in Amsterdam mocht spelen. x35_s.jpg
    Foto l Ronald Knapp.

Een staande ovatie kreeg het gelegenheidsorkest voor hun optreden in de nagenoeg uitverkochte concertzaal. In totaal maakten meer dan driehonderd muzikanten hun opwachting in het prestigieuze gebouw. Zoveel mensen heeft het Concertgebouw ook niet vaak in huis. “We moesten uitwijken naar andere plekken, omdat we niet allemaal in de kleedkamers terecht konden”, vertelt Goedhart.

Volgens de TU/e-studente (IE&IS) verliep het concert ‘bijzonder goed’ en speelde iedereen erg geconcentreerd. Vanuit Eindhoven ging een supportersbus naar het concert. Quadrivium speelde twee klassieke stukken van de Russische componisten Rimski-Korsakov en Prokofiev en verzorgde met de andere studentenorkesten een toegift. Zie ook www.3TUconcert.nl. (JvG)

Quadrivium

Quadrivium-soundcheck

Foto's l Ronald Knapp

Quadrivium looks back on special concert
    “It was very special”, says Carlijn Goedhart when asked about last week’s concert performed by the student orchestras of the three universities of technology in light of the 3TU.Federation’s first luster. The TU/e student was one of the organizers of the 3TU.concert, and one of the 111 Quadrivium members to play at the Amsterdam Concertgebouw.