En hoe is het in...?

NL | EN
    3TU.Concert in Concertgebouw Amsterdam
    24 februari 2012 - Ter gelegenheid van het eerste lustrum van de 3TU.Federatie geven de studentenorkesten van de drie Technische Universiteiten op donderdagavond 1 maart een gezamenlijk concert in Het Concertgebouw in Amsterdam. SHOT (Enschede), Krashna Musika (Delft) en ESMG Quadrivium (Eindhoven) zullen na elkaar het podium betreden. x5_s.jpg

Er rijdt een supportersbus vanaf Eindhoven naar Het Concertgebouw. Voor de heen- en terugweg betaalt u een tientje per persoon. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via de site 3TU.Supportersbus

Kaarten voor dit unieke optreden kosten vijftien euro en voor studenten tien euro. Kaarten zijn verkrijgbaar via de website van Het Concertgebouw: www.concertgebouw.nl. (FvO)

3TU.Concert in Amsterdam
    On Thursday evening March 1, the student orchestras of the three technical universities of the Netherlands give a concert in Het Concertgebouw in Amsterdam, to celebrate the fifth anniversary of the 3TU.Federation. SHOT (Enschede), Krashna Musika (Delft) and ESMG Quadrivium (Eindhoven) will enter the stage one after the other. A unique place for a unique performance!

Tickets for this concert only cost fifteen euro and ten euro for students. Tickets are available via the website of Het Concertgebouw: www.concertgebouw.nl

A supporters bus will drive from Eindhoven to Het Concertgebouw in Amsterdam. The round trip costs ten euro per person. Subscribe for the 3TU.Supportersbus!