En hoe is het in...?

NL | EN
    Houdoe voor Harry
    15 juni 2012 - Opgehaald door de brandweer, uit volle borst meezingen met het clublied van PSV, een workshop zouk en een benoeming tot ere-eerstejaars van Studentenmuziekvereniging Tuna Ciudad de Luz. Universiteitssecretaris Harry Roumen neemt vandaag, 15 juni, na 48 jaar afscheid van de TU/e en wordt daarom aan alle kanten in het zonnetje gezet. x9_s.jpg
    Foto's | Bart van Overbeeke

Natuurlijk had Harry wel een vermoeden dat er een en ander gaande was rond zijn vertrek, maar de verrassingen lijken niet op te houden. Eerst per brandweerauto naar zijn oude studentenhuis in Eindhoven. Dikke pret, want ook zijn twee kleinkinderen mogen mee in de wagen. Daarna per duo-fiets richting het Studentensportcentrum, waar naast tal van andere activiteiten Tuna Ciudad de Luz hem benoemt tot ere-eerstejaars; Harry geeft meteen een showtje weg op de tamboerijn. Na een uitgebreide instructie stapt Harry vervolgens bij het SSC in de URE raceauto, op weg naar de Bunker. Zijn afscheidsdag is nog lang niet afgelopen. (NT)

Oproep: Tweet je iets over het afscheid en de vele activiteiten die rond Harry's vertrek plaatsvinden, zet er dan #Harrybedankt bij. Als laatste digitale eerbetoon willen we proberen #Harrybedankt trending topic te maken.

Bye bye Harry
    He was picked up by the fire department, sang along with PSV’s anthem, participated in a zouk workshop and was names honorary freshman of Student Music Association Tuna Ciudad de Luz. Today, after 48 years, University Secretary Harry Roumen will be saying goodbye to TU/e, which is why he’s being put in the limelight everywhere today.