TU/e-fiets voor studenten

ID zoekt nieuw paradigma

La Fura dels Baus
Nieuw hoofd voor CEC

Het College van Bestuur heeft per 1 oktober drs. Brigitte Rijshouwer aangesteld als hoofd van het Communicatie Expertise Centrum (CEC). Binnen deze nieuwe dienst, die het oude Communicatie Service Centrum (CSC) gaat vervangen, worden communicatiebeleid en de uitvoering daarvan weer samengebracht. Zeven jaar geleden werden deze twee taken na een reorganisatie gescheiden van elkaar.
Rijshouwer was de afgelopen vijf jaar werkzaam voor het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven in de functie van hoofd communicatie en woordvoerster. Daarvoor vervulde zij dezelfde functie bij de regiopolitie Brabant-Noord. Rijshouwer verwacht enkele maanden nodig te hebben om de eerste contouren te bepalen waarlangs de communicatie moet gaan lopen. Een detailplan, waarvoor ze nauw wil samenwerken met de faculteiten en diensten, komt later. Drs. Fred Gaasendam, het vroegere hoofd van het CSC, wordt binnen de nieuwe dienst verantwoordelijk voor de afdeling Redactie & Producties.