Samenwerken in een complex vak

De lusten en lasten van relaties op de TU/e

Studenten ijszeilen over Pools meer
Kaartverkoop StuKaFest loopt goed
19 februari 2008 - De organisatie van de Eindhovense editie van het StuKaFest is tevreden met de kaartverkoop. Bijna de helft van het aantal plaatsen is al verkocht, laat pr-man Roy de Vries vandaag weten, acht dagen voor de dag van het festival. Zeventig procent bezetting is het streefdoel; De Vries heeft goede hoop hoger uit te komen. x5_s.jpg
Een StuKaFest-promoteam aan het werk. Foto: Bart van Overbeeke.

Dit is gebaseerd op de ervaring van andere steden, waar het festival al langer gehouden wordt. Het grootste deel van de kaarten wordt in de laatste anderhalve week verkocht, weet pr-man De Vries. Onder de bezoekers wordt een StukaFest-fiets verloot, een gebruikte ‘studentenfiets’.

De kaartverkoop voor het festival gaat door tot de festivaldag zelf, 27 februari. Vandaag, donderdag 21 februari, zet de organisatie op het grasveld tussen het Auditorium en Vertigo een nagebouwde studentenkamer neer met (waarschijnlijk) een bandje erin, en een kaartverkoopbalie.

Het festival bestaat uit drie rondes van veertien optredens in studentenkamers, allemaal op woensdagavond 27 februari. De kamers lopen qua capaciteit uiteen van zeventien tot dertig bezoekersplaatsen. Daarna is er een eindfeest in Club Rembrandt. Een passe-partout, goed voor drie rondes en eindfeest, kost elf euro.