Chattarbir Singh: ‘Drempels in je hoofd’

Commercieel aan de slag met productie van hartkleppen

Gala Japie in zwart en wit
Stadsdebat over de campus

13 maart 2008 - CHEOPS, de studievereniging van Bouwkunde, houdt maandag 17 maart om 20.00 uur een stadsdebat over het ‘Campusmodel’. In dit tweede debat van CHEOPS Qafé (CQ) gaan studenten, betrokkenen en inwoners van Eindhoven het gesprek aan over de relatie tussen de campus en de stad. Het debat vindt plaats in het Temporary Art Centre aan de Vonderweg 1. De vraag hoe de universiteitscampus van de toekomst eruit ziet, staat centraal. De TU/e campus en die van Utrecht worden met elkaar vergeleken.Eén van de sprekers is Rudy Uytenhaak, architect van onder andere Cascade. Ook Art Zaaijer, stedenbouwkundig supervisor van de Universiteit Utrecht voor de Uithof en Herman Rikhof, projectleider Campus 2020 doen hun zegje. Discussieleider is stedenbouwkundige, architect en kunstenaar Frank van der Linden.