Hard basgitaar spelen voel je in je buik en borst

Bloedstollende experimenten

De eerste stap op weg naar nano-fabriekjes
Elektrotechniek heeft nieuw faculteitsblad
3 april 2008 - Connecthor, zo heet het faculteitsblad dat dertien medewerkers en studenten van Elektrotechniek samen hebben gemaakt. De eerste editie kwam in maart uit.

Het is de bedoeling dat het blad vijf keer per jaar verschijnt. Voorheen brachten studievereniging Thor en de faculteit twee aparte bladen uit. Uit een enquête bleek dat de behoefte bestond om de twee bladen samen te voegen. De onderlinge communicatie tussen de staf en studenten zou op deze manier kunnen verbeteren. Bovendien wil de faculteit naar buiten toe één gezicht tonen. De naam verwijst naar de connectie tussen medewerkers en studenten en naar de connectoren die binnen elektrotechniek worden gebruikt. Bovendien zit er de naam van studievereniging e.t.s.v. Thor in. Connecthor verschijnt in een oplage van 1200 stuks. Om aan de wens van buitenlandse studenten en medewerkers tegemoet te komen, staan er ook Engelse artikelen in./.

De digitale versie van het blad is te vinden via http://w3.ele.tue.nl/nl/connecthor/.