Hard basgitaar spelen voel je in je buik en borst

Bloedstollende experimenten

De eerste stap op weg naar nano-fabriekjes
Geef je mening over het bindend studieadvies
4 april 2008 - Het universiteitsbestuur heeft een projectgroep aan het werk gezet om te onderzoeken of de invoering van een bindend studieadvies (bsa) op de TU/e haalbaar is. De projectgroep vraagt nu aan studenten om hun mening te geven, op het speciale mailadres bsa@tue.nl. Alles wat je kwijt wil over de mogelijke invoering van een bsa, kun je op dit mailadres kwijt.

Alles is welkom: bijvoorbeeld de randvoorwaarden die jij noodzakelijk vindt, de normen voor al dan niet mogen doorgaan met je studie, mogelijke problemen bij de invoering, en argumenten voor of tegen. De projectgroep neemt de uitkomst mee in de rapportage aan het bestuur. Daarin komt in ieder geval een samenvatting van de reacties te staan.

De mailbox staat open tot en met vrijdag 18 april.