Vreselijk veel zin om naar Ghana te gaan

Stapje dichterbij goedkopere medicijnen

Waterpolo met kater
Jong geleerd
26 juni 2008 - “Hartstikke bedankt.” Willem Verheagh (12) is heel blij dat zijn wens om op de TU/e rond te kijken is uitgekomen. Op zijn basisschool Sint Willibrordus in Deurne is het gewoonte dat van schoolverlaters nog een laatste wens om een bepaald bedrijf of instelling te bezoeken, wordt vervuld. En zo kreeg Willem 3-D-printers en afstandsbestuurbare robotjes bij Industrial Design te zien en maakte hij in het Toverlab van Scheikundige Technologie tandpasta, badzout en shampoo. “Die neem ik morgen allemaal mee naar school. Ik vond het keigaaf.”

Willem was oprecht geïnteresseerd in wat er op de TU/e allemaal te bestuderen is. Hij weet nog niet wat hij later worden wil, maar is volgens zijn vader wel altijd bezig om dingen te maken. Zoals zijn eigen bordspellen. Misschien gaat hij ooit op de TU/e studeren, maar eerst zal hij nog aan een gymnasiumopleiding beginnen.