Cursor staat op een laag pitje vanwege de zomervakantie, maar op deze site verschijnt nog geregeld nieuws. De eerstvolgende papieren Cursor komt 4 september uit.

Eerste 'gemengde' Intro van start, IntroCursor online

12 augustus 2008 - Ongeveer 1065 nieuwe bachelorstudenten en zo'n honderd nieuwe internationale masterstudenten lopen sinds gisteren mee in het gezamenlijke Introprogramma van deze week. Het is de eerste keer dat deze groepen zo tijdens de Intro 'aan elkaar blootgesteld' worden. En dat loopt allemaal vrij vlotjes. Zelfs de regen is nog geen spelbreker van serieuze omvang.
x31_s.jpg
.

Terwijl de bachelorstudenten elkaar besmeuren met eten en in rare kleding rondlopen, vragen de internationale studenten zich af 'why?'. Maar onvertogen woorden vallen er niet bij. Wie alles in detail wil lezen: hier is pdf-versie van IntroCursor nummer 1 van deze week.

Wie per sms iets wil melden aan de Introgangers, kijk hier.