Cursor staat op een laag pitje vanwege de zomervakantie, maar op deze site verschijnt nog geregeld nieuws. De eerstvolgende papieren Cursor komt 4 september uit.
Feesten en volleyballen op het Eindhovense strand
03 september 2008 - Studentenvolleybalvereniging Hajraa houdt van 4 tot en met 7 september het Beach event Eindhoven op het Stadhuisplein. Dit ter ere van het vijftigjarige bestaan van de vereniging. Vierhonderd kuub zand wordt voor de gelegenheid gestort op het Stadhuisplein, dat vier dagen lang wordt omgetoverd tot het Eindhovense strand. x49_s.jpg

Er staan verschillende activiteiten op het programma van de jubilerende volleyballers, zoals clinics voor basisschoolleerlingen, een toernooi voor de gemeente, de Hajraa Eindhovense Studenten Cup en de King en Queen of the Beach-competitie. Bij dat laatste onderdeel komen bekende volleyballers, onder wie beachvolleyballer Reinder Nummerdor, opdagen. Hij deed onlangs mee aan de Olympische Spelen. Ook de beachparty ontbreekt uiteraard niet; op vrijdag en zaterdag draaien verschillende dj’s in de beach lounge.

Het toernooi wordt bewust in de stad gehouden. Robin van der Peijl van Hajraa: “We willen naar buiten treden. Normaal gesproken zitten we redelijk verstopt voor niet-studenten. We willen een stukje verenigingstrots uitdragen.” Voor het hele programma, zie www.hajraa50jaar.nl.