“Mijn eigen groene gedrag valt nog te verbeteren”

Zicht op nieuw licht

Spierpijn na het steppen
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Business school van TU/e beste van Benelux
15 mei 2009 - De TiasNimbas Business School van de Technische Universiteit Eindhoven en de Universiteit Tilburg is deze week door de Financial Times uitgeroepen tot beste van de Benelux wat betreft maatwerkprogramma’s voor bedrijven. Daarmee geeft de opleiding een vervolg aan de leidende positie die het een jaar eerder al behaalde. x4_s.jpg
Prof.dr. Filip Caeldries van TiasNimbas Business School.

Wereldwijd staat Tias Nimbas met zijn ‘Company Specific Programmes’ (CSP) op plaats 36 van de ranglijst, wat gezien mag worden als een klinkende prestatie. Als het gaat om de categorie ‘Future Use’ scoort de Brabantse business school nog beter met een achtste plaats. En met ‘International Participants’ behoort de opleiding zelfs tot de twee beste van de wereld.

Prof.dr. Filip Caeldries, meer dan tien jaar verantwoordelijk voor de maatwerkprogramma’s, is blij met de waardering. “Bedrijven hechten, zeker in de huidige economische situatie, veel belang aan een specifiek programma dat compleet is afgestemd op hun organisatie en waarmee ze zich kunnen onderscheiden. We stellen de programma’s altijd op samen met de klant. Dat is een succesvol traject dat we komende jaren blijven volgen en perfectioneren.”