Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Winterdip te lijf met licht

De dagen worden in rap tempo korter en voor veel mensen blijft dat niet zonder gevolgen. Studenten en medewerkers die last hebben van de invallende winter, of door onregelmatige werktijden en langdurig verblijf in donkere ruimtes klachten als vermoeidheid, stress of slaapproblemen ontwikkelen, kunnen baat hebben bij de lichtkuur die het Studentensportcentrum (SSC) vanaf vandaag aanbiedt. Ook sportkaarthouders met een jetlag kunnen een lichtkuur op maat volgen.
De kuur bestaat uit vijf sessies van een half uur, waarbij de deelnemer beweegt terwijl hij wordt blootgesteld aan intensief licht. Belangstellenden kunnen contact opnemen met fysiotherapeut Frits Niemans van het SSC (g.l.m.niemans@tue.nl), die aan de hand van een intakegesprek vaststelt of de aanwezige klachten met lichttherapie kunnen worden aangepakt. De kuur kost vijftien euro. (TJ)