Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Lustrumsymposium Elektro

6 mei 2010 - Op maandag 17 mei vindt in het Auditorium het Connected World Symposium plaats, georganiseerd door ODIN, het communicatiedispuut van studentenvereniging Thor en de Eindhovense studententak van het IEEE. Het symposium dient als startschot voor een zesdaagse viering van het zesde lustrum van zowel ODIN als de IEEE-afdeling.Het Connected World Symposium heeft als onderwerpen telecommunicatie en de interactie tussen de virtuele en echte wereld. Diverse sprekers uit de academische wereld en het bedrijfsleven laten -gedeeltelijk in parallelsessies- hun licht schijnen over de huidige ontwikkelingen en toekomstige uitdagingen. Meer informatie is te vinden op www.ieee.tue.nl/lustrum. (TJ)