Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Electrical Engineering introduceert informatiedisplay
6 mei 2010 - De faculteit Electrical Engineering heeft vorige week een display in gebruik genomen die studenten, medewerkers en bezoekers helpt bij het vinden van informatie over de faculteit. De display is gemonteerd op enkele meters van de portiersloge op vloer 1 van Potentiaal.

Op de display kan een keuze gemaakt worden uit vijf rubrieken: onderwijs, onderzoek, de faculteit, mensen en nieuws. Door het aantikken van één van de rubrieken op het scherm komt de gebruiker terecht op de website van de faculteit. Henk van de Ven, één van de vier portiers van EE, zegt lachend niet te vrezen voor zijn baan door de introductie van dit nieuwe hulpmiddel. “Onze taken zijn gelukkig wel een stuk breder dan enkel het geven van informatie of doorverwijzen van bezoekers.” (HK)