Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar

Studentensportcentrum breekt record kaartverkoop

11 juni 2010 - Het Studentensportcentrum (SSC) heeft zijn tienduizendste sportkaart verkocht. Vorig collegejaar had het SSC al een nieuw recordaantal van 9440 sportkaarten verkocht. Woensdag 9 juni stond de teller op 10.008 kaarten.

x2_s.jpg
John van Eekelen (links) krijgt van directeur Wim Koch op symbolische wijze de 10.000ste sportkaart.

De groei in de kaartverkoop zit volgens SSC-directeur Wim Koch bij alle doelgroepen, maar voornamelijk bij de studenten van de TU/e en  Fontys en bij de medewerkers van de TU/e. De Eindhovense stijging is des te opmerkelijker aangezien de meeste studentensportcentra in Nederland kampen met een dalende verkoop.

De gelukkige koper van de tienduizendste sportkaart was John van Eekelen. De student Bedrijfseconomie aan de Fontys Hogescholen Eindhoven kreeg uit handen van directeur Koch zijn sportkaart. Voor het behalen van deze mijlpaal ontvangt hij de aanschafprijs voor zijn sportkaart terug en krijgt hij tevens een gratis sportkaart voor het komend collegejaar. En natuurlijk was er taart. (HK)