Glazen Huis in 040
    Kerstsoiree Faculty Club
    16 december 2010 - Op het menu stond dinsdagavond patrijsfilet met gelakte pompoen, heilbot en langoustine en zacht gegaarde hertenrugfilet, met als afsluiter een parade van zoete versnaperingen. De jaarlijkse kerstsoiree van de Faculty Club in de University Club trok dit jaar bijna zestig belangstellenden.
    Foto | Rien Meulman

De helft daarvan bestond uit emeriti met partner en daarnaast waren diverse decanen, diensthoofden en hoogleraren aanwezig. De bijeenkomst is bedoeld als een informeel samenzijn, waarbij vooral de hoogleraren aanschuiven die ook na hun emeritaat nog actief zijn voor de universiteit. Naast het diner werden ook twee fototentoonstellingen bekeken en was er een optreden van de a capella groep Just Us. (HK)

The Faculty Club’s annual Christmas soiree at the University Club welcomed over sixty guests this year, half of which were emeriti and their partners. The other attendants were deans, department heads and professors. The meeting is meant as an informal get-together, and is especially well-attended by emeritus professors that are still connected to university.