Biobrandstof buiten bereik
    TU/e-studenten in Japan ongedeerd
    11 maart 2011 - De dertig studenten Electrical Engineering die op studiereis in Japan zijn, hebben weinig gemerkt van de aardbeving en tsunami. Dit meldt Tom van Nunen, secretaris bij studievereniging Thor. Hij had vrijdagmiddag telefonisch contact met studiereisvoorzitter Rick van Kemenade.

“Ze hebben er weinig van gemerkt”, meldt van Nunen. “Ze hadden pas door dat er iets aan de hand was, toen mensen uit Nederland gingen bellen en mailen. De studenten zitten er niet in de buurt en komen ook niet meer in de regio waar de aardbeving was.”

De studenten continueren hun reisprogramma en komen 17 maart weer naar Nederland. Via satori.thor.edu kun je hun belevenissen volgen.
    Volgens het Onderwijs en Studenten Service Centrum lopen twee studenten stage in Japan, maar zitten ook zij buiten het rampgebied.

The thirty Electrical-Engineering students that are currently enjoying a study trip in Japan barely noticed the earthquake and tsunami, says Tom van Nunen, Thor student association’s secretary. Early Friday afternoon, he was in touch with the chairman of the study trip, Rick van Kemenade.