Biobrandstof buiten bereik
    Vroegboekkorting voor TU/e-musical Moulin Rouge gestart
    16 maart 2011 - TU/e-studenten, -medewerkers en -alumni kunnen vanaf deze week met korting kaartjes kopen voor de musical Moulin Rouge, die wordt uitgevoerd ter ere van het 55-jarig bestaan van de TU/e. De kortingsactie loopt tot eind april. x22_s.jpg
    Hoofdrolspelers Wouter van der Horst en Sanne Gresnigt tijdens een repetitie. Foto | Bart van Overbeeke

Oppervlakkig vermaak naast grote gevoelens, klatergoud én een onafwendbare dood, groots spektakel versus echte liefde in het decor van een overbekende Parijse nachtclub. Dat zijn de ingrediënten van de lustrummusical Moulin Rouge die tientallen studenten en (semi-)professionele acteurs/zangers op 18 en 19 juni brengen in het Eindhovense Parktheater.
    Leden van symfonieorkest Ensuite en big band Studentproof vormen het 45-koppige orkest.

Er staan drie voorstellingen van de lustrummusical gepland in het Eindhovense Parktheater: zaterdag 18 juni om 20.00 uur en zondag 19 juni om 14.30 uur en om 20.00 uur. Wie nu al boekt, krijgt twee euro korting per kaartje. Studenten betalen nu 14 euro, anderen 17. (BS)

Kijk voor meer info op: www.scalaproductiehuis.nl/moulinrouge

Early-bird discount TU/e musical Moulin Rouge
    Starting this week, TU/e students, staff and alumni can purchase discounted tickets to the musical Moulin Rouge that will be performed in light of TU/e’s 55th anniversary. Discounted tickets are on sale until the end of April. The anniversary musical will be performed at the Eindhoven Park Theater three times: on Saturday, June 18 at 8 p.m., and on Sunday, June 19 at 2.30 and 8 p.m. Those who book now get a two-euro discount per ticket. Students now pay 14 euro, others 17. For more information and tickets, go to www.scalaproductiehuis.nl/moulinrouge.