TU/e als thuishaven
    Puzzle Hunt begint 9 juni
    26 mei 2011 - Hij is een half jaar uitgesteld, maar vanaf 9 juni start dan toch de tweede editie van de TU/e Puzzle Hunt.

Deelnemers krijgen een week de tijd om de raadsels op te lossen die uiteindelijk moeten leiden naar de Heilige Graal van de Puzzle Hunt: een op de campus verstopt voorwerp van nog onbekende aard.

Het prijzenpakket bestaat dit jaar uit bordspelpakketten. De organisatie is net als vorig jaar in handen van twee alumni van studentencomputervereniging Stack. (TJ)

De vragen verschijnen 9 juni op de website puzzlehunt.stack.nl.
    Zie ook de rubriek Nieuws|Mens.

From June 9, TU/e’s Puzzle Hunt will start its second edition. Compe-titors have one week to solve riddles that’ll eventually lead to the hunt’s Holy Grail: a yet unknown
    object hidden on-campus. All riddles are in English, in order to have inter-national staff and students participate as well. Check puzzlehunt.stack.nl.