TU/e als thuishaven
    Een eitje tikken met het CvB
    26 mei 2011 - In de University Club vond vorige week donderdagochtend het traditionele OntbEIt plaats.
    CvB-voorzitter Arno Peels aan tafel met studenten. Foto | Bart van Overbeeke

Studenten uit alle geledingen van de TU/e konden een eitje tikken met het College van Bestuur. Studentenfractie Groep-één selecteerde daarvoor 27 studenten. Verdeeld over vier tafels gingen ze in gesprek met een collegebestuurder. Op informele wijze werden actuele zaken besproken. Roald Damoiseaux, pr-commissaris van de studentenfractie: “Het ging onder meer over de plannen van het kabinet over het onderwijs, de bezuinigingen op de TU/e, Campus 2020 en de reorganisatie van het bacheloronderwijs op de universiteit.” (FvO)

Last Thursday morning, the University Club organized the traditional ontbEIt (brEGGfast). Students from all ranks of TU/e were welcome to have an egg breakfast with the Executive Board.