TU/e als thuishaven
    Buitencollege voor Wiskundestudenten
    1 juni 2011 - Soms moet je het nuttige met het aangename verenigen. Van dit soort logica zijn ze bij Wiskunde ook niet vies en vanmiddag voegden ze de daad bij het woord. Dr. Adrian Muntean gaf, op verzoek van de Wiskundestudenten, zijn college buiten bij het Hoofdgebouw. x14_s.jpg
    Het buitencollege van Adrian Muntean.

Vijfdejaars studente Wiskunde Leanne Scheepers belde Cursor met de melding dat ze buiten het college 'Inleiding functionaal analyse' zouden volgen. "Vorige week was het al zo'n mooi weer en vroegen we of het college niet buiten gehouden zou kunnen worden. De docent beloofde dat een volgende keer met mooi weer te doen, mits wij voor een bord zouden zorgen."

Dat was niet aan dovemansoren gericht. De thermometer stond vandaag weer op zonnig en de Wiskundestudenten rolden een verrijdbaar bord naar buiten bij het Hoofdgebouw. En zo waren het vijfde en zesde uur op woensdagmiddag plezierig en zonnig, maar ook leerzaam. (BS)

Er zijn meerdere foto's gemaakt tijdens het buitencollege. Deze zijn te vinden op onze Facebookpagina.

Outdoor lecture for Mathematics students
    Sometimes business needs to be mixed with pleasure. It’s obviously a form of logic the Department of Mathematics can understand, which is why on Wednesday afternoon they decided to suit the action to the word. Upon request of his math students, dr. Adrian Muntean lectured outside of the Hoofdgebouw.