TU/e als thuishaven
    Asterix huiswaarts met dertien medailles
    8 juni 2011 - Studentenatletiek-vereniging Asterix haalde afgelopen donderdag en vrijdag acht maal goud en vijf keer brons tijdens de Nederlandse Studentenkampioen-schappen Baanatletiek in Groningen. x27_s.jpg
    Sander Schutjes springt naar de gouden plak.
    De Eindhovense ploeg was met elf atleten afgereisd. Fontys-student Sander Schutjes haalde goud op de 200 meter en bij het verspringen. Met Willart de Haas en TU/e-studenten Rik Hopmans en Paul Knoops won hij bovendien goud bij de 4x400 meter estafette. Asterix-lid Joyce Puts werd eerste op de 200 meter en de 4x100 meter. Verder werd TU/e-alumna Fiere Janssen derde op het onderdeel verspringen vrouwen en ging de derde plek op de 4x400 meter mannen naar TU/e-studenten Paul Knoops, Rik Hopmans, Peter Kuin en Mark Schriek. De prestaties worden individueel bekeken, er is geen overall klassement. (JvG)
    Asterix returns with thirteen medals
    Last Thursday and Friday, Student Athletics Association Asterix won eight gold and five bronze medals during the Dutch Student Championships Track & Field in Groningen. Eindhoven was represented by eleven athletes.