TU/english?
    Toy Story 3: einde kindertijd én filmseizoen
    15 juni 2011 - Als afsluiting van het filmseizoen van Studium Generale werd donderdagavond 9 juni Toy Story 3 in de openlucht vertoond. Op het gras voor de Zwarte Doos zagen 170 mensen de Nederlandstalige versie van deze Disney-Pixarfilm. x12_s.jpg
    Foto | Bart van Overbeeke

SG-medewerkster Corine Bolwerk zei in het openingswoord dat de filmavonden vaste klanten kent, maar dat het jammer is dat niet meer mensen komen kijken. “De films worden met zorg uitgekozen door en voor studenten, je kan er blind op varen dat de kwaliteit goed is.”

In het nieuwe seizoen gaat SG films op maandag, dinsdag en woensdag draaien. Bolwerk: “We hebben het gevoel dat de borrelcultuur van donderdag ons in de weg zit.” Misschien zijn mensen op maandag meer gemotiveerd zijn een door SG uitgezochte film te bekijken. (NS)

By means of rounding off the Studium Generale movie season, last Thursday night, June 9, saw an open-air screening of Toy Story 3. On the lawn in front of De Zwarte Doos, 170 people enjoyed the Dutch version of the Disney-Pixar flick. Next season, movies will be shown on Monday, Tuesday and Wednesday.