Ook de Cursor-redactie geniet van een welverdiende zomervakantie. Dit betekent niet dat er niets gebeurt aan de TU/e en dat daar niet over wordt geschreven. Op deze plek vindt u daarom geregeld nieuws deze zomer.

Volg de Cursor ook via Twitter (@tuecursor) en Facebook.

Op donderdag 8 september verschijnt de eerste papieren Cursor van de nieuwe jaargang.

Ingang Kennedylaan afgesloten vanwege Eindhovense kermis

15 juli 2011 -De ingang naar de universiteit bij de Kennedylaan is van 25 juli tot en met 16 augustus afgesloten vanwege de kermis, Park Hilaria. Medewerkers en studenten kunnen van 1 tot en met 17 augustus niet parkeren op het parkeerterrein bij de gebouwen Traverse en Potentiaal, omdat de kermisexploitanten daar hun wagens stallen. x9_s.jpg
    Kennedylaan afgesloten voor Park Hilaria.

De universiteit is voor auto’s bereikbaar via de toegangswegen aan de Insulindelaan en de Dorgelolaan. Kennispoort blijft bereikbaar via de kruising Fellenoord - J.F.Kennedylaan. De gemeente Eindhoven zorgt voor de bewegwijzering van de omleidingroutes voor het verkeer.

Voor fietsers uit de richting Woensel is een omleiding aangegeven via de ingang bij het sportcentrum. Fietsers die vanuit het centrum komen, kunnen via het Limbopad of de ingang aan de Dorgelolaan de TU/e bereiken. Park Hilaria is van 5 tot en met 14 augustus op de Kennedylaan. (JvG)

The TU/e entrance at the J.F.Kennedylaan will be closed from 25 July until 16 August. This is because of the construction of Park Hilaria. The Eindhoven council will be responsible for the placing of information and diversion signs. The entrance to the University for all vehicles will be the Insulindelaan and the Dorgelolaan. The Kennispoort will still be accessible via the Fellenoord-J.F.Kennedylaan.

Cyclists coming from the direction of Woensel can follow the diversion signs and enter the University via the Sportcentre. Access to the University for cyclists who come from the city centre is via the ‘Limbopad’ or the entrance at the Dorgelolaan. The Traverse parking area will be closed from Monday 1 Augustus till Wednesday 17 August. The area will be used by the fair workers for parking  their campers and trucks.