En hoe is het in...?

NL | EN
    Ondernemerskwaliteiten testen in online game
    27 september 2011 - Spelenderwijs proeven van terreinen als research, marketing, productie en sales om erachter te komen of het ondernemerschap je past. Het Brabant Center of Entrepreneurship geeft studenten vanaf 3 oktober weer de kans met zijn online game BCE Tycoon.

Het spel BCE Tycoon is ontwikkeld in samenwerking met Unit040 Ontwerp, een spinoff van de TU/e, opgezet door vijf alumni van Industrial Design. Deelnemers runnen een beginnend bedrijf in de smartphonebranche. Studenten die hun virtuele bedrijf met het meeste succes leiden, maken kans op een iPad.

Het Brabant Center of Entrepreneurship is een samenwerkingsverband van de TU/e en de Universiteit van Tilburg om ondernemerschap onder studenten en medewerkers te stimuleren. Het centrum organiseert hiervoor verschillende evenementen, competities, cursussen en andere activiteiten. (MvdV)

Deelnemen aan BCE Tycoon kan van 3 tot en met 21 oktober.

Entrepreneurial talents to be tested in online game
    A playful approach to research, marketing, production and sales to find out whether or not entrepreneurship is up your alley. Starting October 3, The Brabant Center of Entrepreneurship is offering students just that once again, by means of the inline game BCE Tycoon.