En hoe is het in...?

NL | EN
    CEO ASML geeft lezing voor studenten aan TU/e
    4 oktober 2011 - Eric Meurice, CEO van ASML, geeft woensdagavond 19 oktober een lezing aan de TU/e. Op uitnodiging van KIVI NIRIA Students Eindhoven vertelt hij over zijn werk en loopbaan. x39_s.jpg

Martin van Pernis (oud-topman Siemens) en Gerard Kleisterlee (oud-topman Philips) gingen Meurice afgelopen mei al voor in de CEO-cyclus van KIVI NIRIA Students Eindhoven. Vooral Kleisterlee wist zich verzekerd van een goedgevulde Blauwe Zaal. Met de lezingen hopen de initiatiefnemers studenten en jonge ingenieurs enthousiast te maken voor een succesvolle carrière. Hoewel Van Pernis zijn gehoor eerder wel waarschuwde: “Er is geen handboek voor CEO. Het overkomt je”.

De lezing is in het Engels en begint om 19.40 uur, na het welkomstwoord van Edwin Berends van het hoofdbestuur van ingenieursvereniging KIVI NIRIA. Na afloop is er ruimte voor vragen en discussie. De lezing, in de Blauwe Zaal van het Auditorium, is voor studenten gratis toegankelijk. Kijk hier voor meer informatie en inschrijven. (MvdV)

CEO ASML to lecture at TU/e
    On Wednesday night, October 19, ASML’s CEO Eric Meurice will be giving a lecture at TU/e. He’s been invited by KIVI NIRIA to talk about his work and career.