En hoe is het in...?

NL | EN
    Tiny Verbruggen legt functie neer als Directeur Bedrijfsvoering
    2 maart 2012 - Wegens gezondheidsproblemen heeft ir. Tiny Verbruggen zijn functie als Directeur Bedrijfsvoering bij Technische Natuurkunde (TN) onlangs moeten neerleggen. Dit heeft decaan prof. dr. ir. Klaas Kopinga vandaag, vrijdag 2 maart, laten weten. De faculteit zoekt in overleg met het College van Bestuur naar oplossingen.
    Kopinga neemt de zaken waar met vice-decaan prof.dr.ir. Gerrit Kroesen. Zij worden bijgestaan door onder meer drs. Nicole van der Wolk (Hoofd Dienst Personeel en Organisatie) en Ruud van de Donk (Directeur Bedrijfsvoering Wiskunde & Informatica).

“Noodgedwongen hebben we verschillende zaken overgenomen”, vertelt Kopinga. “In feite hebben we er nu een baan bij.” Volgens de decaan is deze oplossing dan ook tijdelijk en wordt er met het College van Bestuur gekeken naar een alternatief- hetzij voor een tijdelijke invulling voor de functie, hetzij voor een definitieve invulling.

De lopende zaken die Kopinga en Kroesen op zich hebben genomen zijn onder meer het op orde krijgen van de financiën en alles rondom de tijdelijke verhuizing van de faculteit. “Op het moment verhuizen verschillende groepen naar TNO en Fontys. Het is de bedoeling dat zij het gebouw eind maart hebben verlaten. De groepen met zware laboratoria moeten voor 30 juni verhuisd zijn. Dat is nog een complexe operatie.”

Ook de plannen voor de nieuwbouw voor TN en Electrical Engineering zijn nog niet definitief. “In grote lijnen staat het er, maar de tekeningen blijven op detailniveau wijzigen. Soms zijn die kleine wijzigingen onwerkbaar.”

Verbruggen is zes jaar Directeur Bedrijfsvoering geweest bij Technische Natuurkunde. (JvG)

Tiny Verbruggen steps down as Managing Director
    Due to health problems, ir. Tiny Verbruggen has recently had to step down as Managing Director at Applied Physics (TN). Dean prof.dr.ir. Klaas Koppinga informed university of the news today, March 2. With the help of the Executive Board, the department is looking for a solution.