En hoe is het in...?

NL | EN
    Lorraine Liang wint Software Technology Jaarprijs TU/e
    16 maart 2012 - Lorraine Liang PDEng is door de TU/e uitgeroepen tot winnaar van de Software Technology Jaarprijs 2012. Zij maakte het beste Software Technology Ontwerprapport in 2011, binnen de faculteit Wiskunde & Informatica. Momenteel is Liang werkzaam als software engineer bij Sioux. x36_s.jpg
    Lorraine Liang

Liang voerde haar eindproject uit bij Vanderlande Industries in samenwerking met het Embedded Systems Institute. De titel van haar rapport is: ‘A Graphical Specification Tool for Decentralized Warehouse Control Systems’. De jury koos uit de drie beste rapporten unaniem voor Lorraine Liang. Haar rapport werd door de jury vooral geprezen vanwege de scores op alle relevante Stan Ackermans Institute (SAI) Ontwerpcriteria.

Het winnen van deze prijs betekent ook dat Liang wordt genomineerd voor de TU/e Ontwerpprijs 2012 voor het beste Ontwerprapport. Het Software Technology programma is een tweejarige opleiding, gericht op een carrière in het ontwerp en de ontwikkeling van software voor hightech software-intensieve systemen. Na afronding van het programma ontvangt de student de graad PDEng. (HR)

Lorraine Liang wins Annual Software Technology Prize TU/e

TU/e has proclaimed Lorraine Liang, PDEng the winner of the Annual Software Technology Prize 2012. She made the best Software Technology Design Report in 2012 within the Department of Mathematics & Computer Science. Out of three reports, Liang was voted number one unanimously.