En hoe is het in...?

NL | EN
    Heb jij je zorgtoeslag al aangevraagd?
    11 april 2012- Uit onderzoek van StudentenZorgverzekering.nl blijkt dat bijna 10% van de studenten in het hoger onderwijs geen zorgtoeslag heeft aangevraagd. Hiermee lopen studenten maximaal 692 euro aan zorgtoeslag per jaar mis en laten zo gezamenlijk miljoenen liggen. x13_s.jpg

Veel studenten weten niet van het bestaan van de zorgtoeslag of denken er niet voor in aanmerking te komen. Met ruim 19% zijn het vooral HBO studenten die nalaten zorgtoeslag aan te vragen. WO-studenten zijn beter op de hoogte van de mogelijkheden; van de WO studenten laat 8% de zorgtoeslag waarop ze recht hebben liggen.

Kijk hier om te zien of je recht hebt op Zorgtoeslag en hoe je dat kunt aanvragen. (NT)

Have you applied for healthcare benefits yet?

A study by StudentenZorgverzekering.nl (student health insurance) shows that nearly ten percent of students in higher education haven't applied for healthcare benefits. Students can miss out on up to 692 euro of annual healthcare benefits, and are collectively ignoring millions.