En hoe is het in...?

NL | EN
    Waardering Studentensportcentrum gestegen
    13 april 2012 - Uit de vragenlijst die het Studentensportcentrum begin van het jaar verstuurde, blijkt dat de waardering voor het SSC is gestegen ten opzichte van drie jaar ervoor. Bezoekers van het sportcentrum geven een 8,1 als gemiddeld cijfer, drie jaar geleden werd het SSC gewaardeerd met een 7,8. Meer dan 1500 mensen deden mee aan het onderzoek. x21_s.jpg

Raymond Starke, communicatiemedewerker van het Studentensportcentrum, weet wel waar deze stijging aan te danken is. "We hebben goed gekeken naar de resultaten van de vorige enquĂȘte en hebben naar aanleiding daarvan een aantal dingen aangepast." Zo is het sanitair in het gebouw opgeknapt, is de informatievoorziening verbeterd en zijn er een aantal nieuwe apparaten geplaatst in de fitnesszalen. "Ook hebben we een zondagsopenstelling en zijn de openingstijden in de zomer verruimd", aldus Starke.

Hoewel het SSC heel tevreden is met de resultaten, blijven ze niet stilzitten. "Volgende week hebben we een gesprek met de marktonderzoekster. Zij kan ons dan meer informatie geven over de opmerkingen die bezoekers hebben gegeven. Dan weten we waar nog ruimte zit voor verbetering". Het sportcentrum wil sowieso nog meer gaan vernieuwen, al hebben ze ook te maken met bezuinigingen. Starke: "Maar hierdoor gaan we creatief denken. Bijvoorbeeld door onze sportinstructeuren anders in te roosteren, daardoor kunnen we nu ook op zaterdag lessen gaan geven. Ook komt er een zomerlesprogramma". (HR)

Increased appreciation Student Sports Center

From the survey sent out by the Student Sports Center earlier this year it shows appreciation for the SSC has increased compared to three years prior. On average, visitors rated the sports center with an 8.1, while three years before that mark was still 7.8. The survey was returned by over 1,500 people.