En hoe is het in...?

NL | EN

Hajraa zoekt enthousiaste deelnemers

11 mei 2012 - De Eindhovense Studenten Volleybalvereniging Hajraa is nog op zoek naar enthousiaste studenten die mee willen doen aan het Hajraa Buitentoernooi. Dit toernooi, dat van 15 tot en met 17 juni wordt gehouden op het terrein van de TU/e, vindt dit jaar voor de 34ste keer plaats. x23_s.jpg

Alle studenten zijn welkom op het toernooi, zowel Nederlandse als buitenlandse studenten. Volgens Sandra de Haas, een van de organisators van het toernooi, hoef je ook helemaal niet goed te kunnen volleyballen. "We hebben allerlei niveaus op het toernooi. Dit jaar hebben we voor het eerst een speciale Eindhovense Studenten Poule, waar alle teams die geen volleybalervaring hebben, zich in kunnen schrijven".

Volgens Sandra mogen studenten dit toernooi niet missen. "Het is een supergaaf toernooi, waarbij feesten eigenlijk net zo belangrijk is als het volleyballen. Op vrijdagavond wordt het toernooi geopend met een groot feest. Op zaterdag kan iedereen lekker volleyballen. Ook de eerste toernooidag sluiten we weer af met een minstens net zo mooi feest. Op zondag worden de laatste wedstrijden gespeeld."

Een team moet uit minstens zes personen bestaan. Het is dit jaar ook weer mogelijk om gebruik te maken van de toernooicamping op de campus. Inschrijven voor dit toernooi kan nog tot eind mei via de site van het Hajraa Buitentoernooi. De kosten zijn 75 euro per team. (HR)

Hajraa is looking for excited participants
    The Eindhoven Student Volleyball Association Hajraa is still looking for excited students that want to help out during the Hajraa Outdoor Tournament, which will be held on TU/e grounds from June 15-17. It will be the event’s 34th edition.