En hoe is het in...?

NL | EN
    Succes voor Thêta-roeisters in Duitsland
    15 mei 2012 - Tijdens de International Beetszee Regatta in Brandenburg (Duitsland) heeft Thêta afgelopen weekend, 12 en 13 mei, meerdere medailles binnengehaald. Vanuit de Koninklijke Nederlandse Roeibond waren twee roeisters van de Eindhovense Studenten Roeivereniging Thêta uitgezonden naar deze roeiwedstrijd. x29_s.jpg
    Lisa Scheenaard (links) en Janneke van der Meulen.

Lisa Scheenaard (studente Bouwkunde) behaalde met haar Rotterdamse roeipartner Janneke van der Meulen goud op de Dubbel Twee-discipline.

Ook Rianne Dekker (studente Bouwkunde) roeide mee in het Dubbel Twee-veld en werd achtereenvolgens derde en tweede. Daarnaast startte Dekker ook met de lichte dames Dubbel Vier en eindigde hiermee op een eerste plek. (NT)

Succes for female Thêta team in Germany

At the International Beetsee Regatta in Brandenburg (Germany) that was held last weekend, May 12-13, Thêta has won several medals. Two female rowers from Eindhoven Student Rowing Association Thêta represented the Royal Dutch Rowing Association at the event.