En hoe is het in...?

NL | EN
    Stefano Marzano Ridder in de Orde van Oranje-Nassau
    4 mei 2012 - Stefano Marzano, medeoprichter van de faculteit Industrial Design, is vorige week vrijdag benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.

x3_s.jpg
    Archieffoto| Bart van
    Overbeeke

Stefano Marzano (61) heeft met zijn innovatieve visie op design een indrukwekkende bijdrage geleverd aan de transformatie van Philips gedurende de afgelopen twintig jaar. Eind vorig jaar ging hij daar met pensioen.

Ook buiten Philips heeft Marzano zich intensief ingezet voor de versterking van de samenleving, economie en onderwijs. Hij heeft een positieve en soms beslissende invloed gehad op de designstructuur in en rond Eindhoven, op de stedelijke ontwikkeling in Eindhoven en Brabant en op het designonderwijs in Eindhoven.

Stefano Marzano is voorzitter van de Raad van Advies van de faculteit Industrial Design van de TU/e en medeoprichter van deze faculteit.

Stefano Marzano Knight of the order of Orange-Nassau
    Stefano Marzano, co-founder of the Department of Industrial Design, was knighted in the Order or Orange-Nassau last Friday.