En hoe is het in...?

NL | EN
    Stroomstoring treft campus TU/e
    6 juni 2012 - In sommige gedeelten van het Hoofdgebouw, De Zwarte Doos, Kennispoort en De Bunker is vanochtend kort voor negen uur de stroom uitgevallen. Oorzaak is een kabelstoring na graafwerkzaamheden op het Simon Stevinplein op de campus van de Universiteit. Volgens Hay Becks van de TU/e-beveiliging zal de storing voor twaalf uur vanmiddag zijn verholpen.

Het uitvallen van de elektriciteit veroorzaakte geen noemenswaardige incidenten. Op de achtste verdieping van het Hoofdgebouw moest iemand uit een lift worden bevrijd door de brandweer. Verder bleef de overlast beperkt, aldus Becks.\

Medewerkers van de beveiliging en brandweer zijn allen ingezet om de situatie in de gaten te houden. Het personeel en de studenten worden met behulp van de omroepinstallatie op de hoogte gehouden van de actuele situatie. Bedrijfshulpverleners zijn opgetrommeld om vragen te beantwoorden van bezoekers. (FvO)

Power failure strikes TU/e campus
    Some parts of the Hoofdgebouw, De Zwarte Doos, Kennispoort en De Bunker have experienced a power failure shortly before 9AM. The failure was caused by cable problems as a result of excavations at the Simon Stevin Square at TU/e campus. According to Hay Becks of TU/e security, the outage will be solved before 12 noon.